Niet ondersteunde browser
De webbrowser die u momenteel gebruikt, wordt niet langer ondersteund en daardoor is het mogelijk dat functies van deze website niet werken zoals verwacht. Wij adviseren u om te updaten naar een momenteel ondersteunde browser (zoals chroom , Edge of Firefox) om uw veiligheid, snelheid en algemene ervaring te verbeteren.
Belangrijkste functies
De beschrijving van dit product is vertaald uit het Engels - Bekijk de oorspronkelijke versie
Bijna Nieuw: Dit product is mogelijk geopend voor kwaliteitscontrole, geretourneerd door een klant, aangepast of kan niet-essentiële onderdelen of software missen. Het product werkt verder als nieuw. Dit is een geweldige kans om een volledig functionerend product te kopen tegen een gereduceerde prijs.
Artikelnummer: 54029
In de periode tussen ' 69-'70, Jimi Hendrix verscheen op zijn bekendste live optredens - Live at Woodstock, Live in Berkeley, en Live at the Fillmore East - met behulp van een mysterieuze Rode Fuzz Face Distortion met witte knoppen. Die doos fuzz klonk heel anders dan een van de andere Fuzz Face-pedalen in Jimi's arsenaal, snurkende met een veel agressiever, bijten Toon.
Het pedaal zelf geweest verloor van geschiedenis, maar haar onmiskenbare Toon leeft voort in de opnamen van deze drie iconische shows, en Hendrix fans hebben geprobeerd te kopiëren dat geluid voor jaren. We zijn blij te kunnen zeggen dat deze zoektocht kan eindelijk een einde.
Gieten onvermoeibaar over alle van de verschillende op maat circuit ontwerpen Jimi door de jaren heen gebruikt, hebben Jim Dunlop ingenieurs verengd deze ongrijpbare fuzz Toon naar een versie van het Octavio®-circuit dat niet over het octaaf omhoog signaal. Na het maken van een paar tweaks, heb ze genageld het met de Band van Gypsys Fuzz Face Mini Distortion.
Nu, kunt u dezelfde Fuzz Face Toon die Jimi gebruikt om de massa's op een aantal van zijn meest beroemde voorstellingen woo. Het komt in een pedalboard-vriendelijke Fuzz Face Mini behuizing, compleet met een AC power jack en een aan/uit-status LED.