Niet ondersteunde browser
De webbrowser die u momenteel gebruikt, wordt niet langer ondersteund en daardoor is het mogelijk dat functies van deze website niet werken zoals verwacht. Wij adviseren u om te updaten naar een momenteel ondersteunde browser (zoals chroom , Edge of Firefox) om uw veiligheid, snelheid en algemene ervaring te verbeteren.
Belangrijkste functies
De beschrijving van dit product is vertaald uit het Engels - Bekijk de oorspronkelijke versie
Voor een beperkte tijd alleen ontvangen een gratis Jim Dunlop huilebalk GCB95 besparing £ 64.99
Artikelnummer: 15380
Een bepaalde aura van mystiek omringt de Gibson Flying V. Een gitaar goed van tevoren zijn toen het werd geïntroduceerd in 1958, Flying Vs intens magnetische beroep, krachtig geluid en ongewoon bekende vorm hebben gemaakt een van de meest onmiddellijk herkenbaar gitaren in de wereld. Legendarische Gibson President Ted McCarty was op zoek een futuristische aspect aan de companys afbeelding toevoegen wanneer hij de Flying V introduceerde, en hij genageld het. En terwijl sommige van de grootste gitaristen van all-time inclusief Lonnie Mack en Albert King onmiddellijk de Flying V omarmde, het wasnt totdat Gibson gitaar in 1967 dat de rest van de wereld gevangen op opnieuw ingevoerd. Gitaar goden zoals Jimi Hendrix, Johnny Winter, Billy Gibbons, Michael Schenker en Lenny Kravitz zijn alle bezweken aan de Vs vliegen fascinerende allure
De Gibson Flying V was goed vooruit zijn tijd toen het werd geïntroduceerd in 1958, waardoor dit de meest herkenbare gitaar in de wereld. Vervaardigd uit een stevige mahonie de Flying V beschikt over een puntige kop, vier-lgs slagplaat en Klusen-stijl groene tuners. De hals is een hybride tussen de standaard contour van de jaren ' 50 afgerond en de jaren ' 60 slank-taper profiel. Tot slot het toevoegen van spier aan de Flying V zijn Gibson 496R en 500T Humbucker pickups voor een tijdloze rock-'n-roll-classic.
Schuine kop
De puntige kop op de V-Factor X is zo typisch zoals het is uniek. Zoals elke kop van Gibson, die het is gesneden uit het zelfde stuk van mahogany als de nek. Het is niet een? gelijmd-op? kop, en het proces duurt vakmanschap, tijd en inspanning. Maar de beloningen zijn de inspanning waard. De kop is zorgvuldig aflopend op 17 graden, die verhoogt de druk op de snaren en helpt hen verblijf in de moer slots. Een toename van tekenreeks druk ook betekent dat er geen verlies van tekenreeks trillingen tussen de moer en de tuners, die gelijk is aan beter ondersteunen. Een witte truss rod cover voegt een mooie finishing touch toe aan de kop, en perfecte aanvulling op de witte slagplaat op het body V-Factor X
Solide mahonie Body
De meest centrale van alle V-Factor X functies is de V-vormige, solide mahonie body. Of het? s de regelmatige Flying V, of de Gibson V-Factor X, de solide mahonie body biedt toon, ondersteunen, en uitvoeringen. De mahonie doorloopt hetzelfde strenge selectieproces als alle Gibson? s bossen, en persoonlijk is geïnspecteerd en gekwalificeerd door Gibson? s team van bekwame hout experts voordat zij de fabrieken. Binnen de Gibson fabrieken, is vochtigheidsgraad gehouden op 45 procent, en de temperatuur aan 70 graden. Dit verzekert dat alle bossen worden gedroogd tot een niveau van? evenwicht,? waar het vochtgehalte verandert niet tijdens het productieproces. Dit staat garant voor strakke gewrichten en geen uitbreiding, en helpt controle de krimp en verdraaiing van de bossen, naast het helpen verminderen het gewicht. Het helpt ook met de verbetering van het bos? zaagt en finish eigenschappen. Consistente vochtgehalte betekent dat een Gibson gitaar gelijkmatig reageren op veranderingen van temperatuur en vochtigheid, zal lang nadat het de fabriek verlaat.
Elektronica
Als het gaat om de gitaar elektronica, minder is zeker beter. En dat geldt zeker met Gibson? s V-Factor X. Gibson heeft gekozen om te installeren twee volumeregeling en slechts één toon switch, wat zich in minder weerstand tussen de pickup en de werkelijke output vertaalt. Dat betekent dat je eindigen met niets anders dan zuivere toon van de pickup, en één flat-out schreeuwende rock-'n-roll machine.
Gibson "s 496R en 500T Pickups
Geen koffer meer verantwoordelijk is voor de evolutie van populaire muziek dan Gibson dramatisch beïnvloeden? s invoering van de dubbele-spoel? humbucking? pickup in 1955. Van de jazz warme tinten van Charlie Christian, de wereld-schudden rockabilly van Scotty Moore, en de rots cruching van Jimmy Page, onderzocht talloze spelers over de hele wereld de onbegrensde mogelijkheden van de tonale spectrum door Gibson pickups en gitaren. Aangezien het muzikale landschap veranderd, deed dat de ontwikkeling van de humbucker pickup. Geïntroduceerd in de vroege jaren 1970, Gibson? s 496R en 500T pickups gevuld de noodzaak voor meer krachtige humbuckers en energiek de opkomst van hardrock en heavy metal. De ongelooflijke 496R produceert ondersteunen en snijden macht met haar keramische magneet, toe te voegen meer hoogtepunten met toegenomen definitie en geen troebelheid helemaal. De 500T is een van Gibson? s meest krachtige pickups, met een structuur van drie keramische magneet, waarmee een lievers rock-'n-roll-crunch dat nooit zijn rijke combinatie van verbeterde dieptepunten en kristalheldere hoge tonen verliest. Dit is een van Gibson? s meest potente pickup combinaties.
Lichaam
Hardware
Elektronica
Nek
Toets
Jim Dunlop GCB95 huilebalk Wah-pedaal
Dit is de oorspronkelijke wah-wah pedalen gebruikt om vele klassieke rock geluiden te creëren. Ingeroepen door Jimi Hendrix, Eric Clapton, Joe Satriani, Buddy Guy, Slash, Kirk Hammett, Zakk Wylde en vele andere grootheden. Een snel-reageren effect voor het onmiskenbare toon buigen.
Meer Details:
Besturingselementen: Pedaal veegt 100 K ohm Hot Potz potentiometer voor snelle speedramp, wah Effect op / Bypass schakelaar op Teen-down positie van pedaal