Niet ondersteunde browser
De webbrowser die u momenteel gebruikt, wordt niet langer ondersteund en daardoor is het mogelijk dat functies van deze website niet werken zoals verwacht. Wij adviseren u om te updaten naar een momenteel ondersteunde browser (zoals chroom , Edge of Firefox) om uw veiligheid, snelheid en algemene ervaring te verbeteren.
Belangrijkste functies
De beschrijving van dit product is vertaald uit het Engels - Bekijk de oorspronkelijke versie
De Eventide Tverb Reverb Plugin werd ontwikkeld in samenwerking met de legendarische producent, ingenieur en musicus Tony Visconti. Geïnspireerd door de iconische geluid van David Bowie's twaalfde studio-album, Heros, tijdens een bijeenkomst in de menselijke Studios in NYC met Visconti en Eventidevan Adrienne Humblet, Joe Waltz en Tony Agnello, de Eventide team geluisterd zoals Visconti uitgelegd hoe krachtig een instrument Bowie's stem was en hoe hij kon om die kracht door gebruik te maken van verschillende technieken van de microfoon. Gebaseerd op dezelfde microfoon instellingen die Visconti in de Meistersaal gemaakt, integreert de Tverb plugin drie volledig onafhankelijk weelderige reverbs met compressie en selecteerbaar polar patronen op microfoon 1 en verstelbare gates op beide microfoons 2 en 3. Dit creëert de ideale uitvalsbasis, terwijl de extra functies en het gebruik van stereo microfoons het effect versterken terwijl de productie van een scala aan soundscapes. Daarnaast DAW automatisering kan worden gebruikt voor het programmeren van de locaties van de microfoon en de afstand in real-time te bieden een scala aan natuurlijk klinkende akoestische omgevingen.
Artikelnummer: 71900
Augustus van 1977, Visconti geproduceerd David Bowie's klassieke track Heros in Berlijn de Hansa Studios in de schaduw van de Berlijnse muur. Het nummer werd opgenomen met uitzondering van de cruciale vocale track. Met slechts één track links voor de zang had Visconti een idee. Visconti kennen de kracht van Bowie's stem, naast wordt onder de indruk van de rijke sfeer van de Meistersaal, de uitvinder van een prachtige opname-techniek. Opzetten van drie microfoons in de hal, werd de eerste gebruikt voor Bowie te zingen rechtstreeks in, een tweede werd vervolgens geplaatst over 15ft weg en de derde verder terug in de hal. Gates Visconti vervolgens geplaatst op de tweede en derde microfoons die zijn ingesteld om te openen als Bowie zong luider en luider.
'' Een van de uitdagingen bij het ontwikkelen van Tverb was het ontwerpen van reverbs die gevangen de rijke sfeer van de Meistersaal en nog waren effectief, ervoor te zorgen dat de plugin inheemse lopen zou zonder te belasten CPU van de DAW. Door drie onafhankelijke reverbs, de twee ver microfoons kunnen overtuigend overal worden geplaatst in de hall.''- Eventidevan Tony Agnello.
'' Ik heb plugins die kamers maar dit concept, wedijveren om de set-up volledig op één pagina, ik had nooit gedacht dat het mogelijk was. De drie microfoons kloppen, de kamer is correct, en nu dat het in stereo, je eigenlijk iets dat ik nooit rond om te doen toen ik in Berlijn was gehoor. Het is gewoon geweldig.''- Tony Visconti.