Niet ondersteunde browser
De webbrowser die u momenteel gebruikt, wordt niet langer ondersteund en daardoor is het mogelijk dat functies van deze website niet werken zoals verwacht. Wij adviseren u om te updaten naar een momenteel ondersteunde browser (zoals chroom , Edge of Firefox) om uw veiligheid, snelheid en algemene ervaring te verbeteren.
Belangrijkste functies
De beschrijving van dit product is vertaald uit het Engels - Bekijk de oorspronkelijke versie
Artikelnummer: 125433
Het lichtgewicht karakter van lindenhout maakt de Dean Custom 350 Floyd tot de ultieme podiumgitaar. Hoewel licht in gewicht, levert lindenhout een vette en evenwichtige klank met veel mid-range punch en dynamische respons. Afgewerkt met een verbluffende flamed esdoorn top, klinkt de Custom 350 Floyd niet alleen geweldig, maar zal hij ook zeker opvallen op elk podium.
Geladen met twee DMT ontworpen humbucking pickups in de brug en nek positie, de Custom 350 Floyd levert een krachtige en krachtige en krachtige klank met veel bottom-end en sprankelende hoge tonen. Perfect voor een scala aan speelstijlen en muziekgenres, de DMT Ontworpen humbuckers DMT in het bijzonder uitblinken wanneer gebruikt voor hardrock en schreeuwende lood likt.
De Dean Custom 350 Floyd is voorzien van een push/pull pickup spoelkraan en biedt u een enorme hoeveelheid tonale opties waarmee u de pickup instellingen kunt overschakelen van een standaard humbucking mode naar een single coil makend het een zeer veelzijdige gitaar, uitstekend voor live situaties wanneer een array van tonen nodig zijn.
Floyd Rose is al vele jaren de toonaangevende fabrikant en ontwerper van drijvende, vergrendelde tremolo's. Met een ontwerp dat al meer dan 30 jaar sterk staat, stelt de Floyd Rose Special locking tremolo u in staat om de snaarspanning en de toonhoogte aan te passen met de uitneembare whammy bar om unieke geluiden te creëren, zoals dive bombs. In tegenstelling tot niet-blokkerende tremolo's, kan de Floyd Rose Special brug grote veranderingen in de toonhoogte aanbrengen, maar behoudt de eerste tuning door de toevoeging van een borgmoer aan het einde van de kop.